shoe_insole_foot_bones.png

Pris for indlægssåler*

KR.

* + Konsultationspris fra 400,-

Tilskud fra sygeforsikringen "danmark" for konsultationen: 133,- .
Fuld tilfredshed eller penge tilbage for indlægsslåerne. Gælder ikke for konsultationens pris.

Hjælper på smerter

Vi bevæger os hver dag på hårde underlag. Det slider på fødderne og kroppen, så det med tiden kan udvikle sig til ømhed og måske smerter. Med Formthotics indlæg i skoen kan langt de fleste reducere både ømhed og smerter i fod, hæl, knæ, akillessene, skinneben, hofte og ryg.

Forebygger skader

Fodtøj er masseproduceret og passer til en gennemsnitsfod. Et Formthotics indlæg bliver formet 100% til lige netop din fod og giver dig den bedste og mest komfortable støtte. Dermed er du rigtig godt beskyttet mod skader og slitage.

Anbefales af læger

Læger, fysioterapeuter, kiropraktorer og fodterapeuter over hele verden anbefaler Formthotics indlægget, netop fordi det giver optimal støtte og formindsker slitage og og smerter.

Tilpases individuelt

Fysioterapeuten udfører en grundig klinisk undersøgelse af dine fødder og derfra placerer det valgte indlæg i dine sko. Herefter opvarmes Formthotics indlægget i skoene i en speciel varmemaskine. Skoene tages på og fødderne korrigeres til den rette støtte på de lune indlægssåler.

Højeste kvalitet

Formthotics er fremstillet af CFC-fri polyethylenskum der gør dem vandtætte, lette, holdbare og stødabsorberende. De er behandlet med Ulrafresh, et internationalt afprøvet antibakterielt/antisvampe middel. Du kan vaske indlægget i koldt eller håndvarmt vand og tørre dem i et håndklæde.

Naturfotograf

Holdbarhed

Indlægget holder som regel mindst lige så længe et par sko. Du kan flytte indlægget fra et par sko til et andet par, hvis skoene er omtrent ens i pasform. Det optimale kan være at have flere par indlæg til forskellige sko